Jornada d’Aules Obertes

Jornada d'Aules Obertes 2021 Infantil Escola Meritxell de Mataró

Mentre es mantingui la situació de pandèmia les famílies interessades en conèixer la nostra escola poden demanar una videoconferència personalitzada amb el Director Pedagògic de l’Escola trucant al 93 755 65 50 o podeu enviar un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org.

L’Escola Meritxell obre les aules a totes les famílies que vulgueu conèixer i viure personalment com entenem l’educació dels infants i adolescents que gaudeixen el seu dia a dia amb nosaltres.

Us convidem a gaudir d’una experiència única que us transportarà a la infantesa per viure en primera persona com són els nostres mètodes d’aprenentatge, com són els i les nostres mestres, en quin espai viurà les seves millors experiències el vostre fill o la vostra filla.

En definitiva, volem que visqueu de primera mà l’escola abans que els vostres fills, en el que serà, de ben segur, l’inici d’un gran viatge.

Jornada d’Aules Obertes Infantil 2021 (P3, P4 i P5)

6 de març durant el matí amb cita prèvia i franges horàries establertes per l’escola. Si hi esteu interessats, envieu-nos un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org i us respondrem amb la disponibilitat actualitzada de franges horàries.

Jornada d’Aules Obertes Virtual 2021

Per a Educació Primària, ESO i Batxillerat aquest any les Jornades d’Aules Obertes seran virtuals i personalitzades. El nostre Director Pedagògic t’informarà de primera mà i resoldrà els teus dubtes. I mentre no arriba el dia de la reunió acompany’ns a fer un TOUR VIRTUAL per les instal·lacions de l’escola.

Demaneu cita per tenir una reunió virtual personalitzada amb el Director Pedagògic de l’Escola al 93 755 65 50 o a secretaria@escolameritxell.org

Calendari de Preinscripció curs 2021-22

• Educació Infantil i Primària: del 15 al 24 de març de 2021.

• ESO: del 17 al 24 de març de 2021.

• Batxillerat: obertes permanentment.

Per realitzar la preinscripció visiteu el web que el Departament d’Educació ha habilitat en el següent link: preinscripcio.gencat.cat

Com has de fer la preinscripció escolar en línia

Calendari de Matrícula curs 2021-22

Actualitzarem les dates quan les publiqui el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya al DOGC

• Infantil, Primària i ESO

• Batxillerat: obertes permanentment.

Recordeu que en cas de no poder assistir a les Jornades d’Aules Obertes, podeu demanar entrevista amb el Director Pedagògic de l’Escola, qui us atendrà personalment, trucant al 93 755 65 50 o podeu enviar un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org