L’Escola Meritxell és una escola concertada a Mataró, capital del Maresme. En aquesta pàgina trobareu tota la informació sobre les admissions, les jornades de portes obertes que celebrem, el calendari oficial de preinscripció i matrícula des d’Educació Infantil fins a Batxillerat passant per Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.

Veniu a visitar l’Escola Meritxell i descubrireu una escola al mig de la Natura, amb vistes al mar i instal·lacions modernes. Un entorn excepcional per a educar en valors de grup i esperit crític.

Jornada d’Aules Obertes 2024

Les Jornades d’Aules Obertes per a Educació InfantilPrimàriaESO i Batxillerat es duran a terme el dissabte 24 de febrer de 2024 de 9h a 13h.

Us hi podeu inscriure trucant al telèfon de Secretaria de l’Escola 93 755 65 50.

Si no us va bé aquesta data, també podeu demanar cita per tenir una visita personalitzada (online o presencial) amb el Director Pedagògic de l’Escola al 93 755 65 50 o a secretaria@escolameritxell.org

Us convidem a veure el Tour Virtual on veureu totes les instal·lacions de l’Escola.

Podeu consultar la Memòria Resum de l’escola de l’últim curs on trobareu les dades generals, els resultats acadèmics, un mapa de l’escola i les activitats extraescolars, d’idiomes, educatives i viatges que hem realitzat al llarg de l’any.

Preinscripció del curs 2024-2025

Oferta inicial.

Dates de presentació de sol·licituds

• Educació Infantil (3-6 anys): Del 6 al 20 de març.
  • Educació Primària: Del 6 al 20 de març.
  • Educació Secundària Obligatòria (ESO): Del 8 al 20 de març.
  • Batxillerat: A partir del 18 d’abril.

Matriculació del curs 2024-2025

• Educació Infantil (3-6 anys): Del 18 al 26 de juny.
  • Educació Primària: Del 18 al 26 de juny.
  • Educació Secundària Obligatòria (ESO): Del 18 al 26 de juny.
  • Batxillerat: