Alumni Escola Meritxell Mataro - 50 aniversari

L’Escola Meritxell va néixer l’any 1969. Durant el curs 2019-20 vam celebrar els nostres primers 50 anys, amb un seguit d’activitats i iniciatives, tot i que algunes d’elles es van veure afectades pel confinament derivat de la COVID-19.

Volem seguir mantenint el contacte amb tots els/les que durant 50 anys heu donat sentit a l’escola: els alumnes. I per això hem endegat l’Alumni de l’Escola Mertixell que té com a objectiu principal mantenir viu el contacte entre l’escola i els antics alumnes i d’aquests entre si.

Al llarg del proper curs anirem organitzant activitats adreçades a fomentar el contacte i retrobament dels antics alumnes, sempre que la situació actual de pandèmia ens ho permeti. Per aconseguir-ho, necessitem recollir les dades de contacte del màxim nombre d’ex alumnes possibles! I per aquest motiu et demanem que omplis aquest formulari, així podràs estar informat de totes les novetats i de les activitats que anem organitzant.

Pots omplir-lo al formulari adjunt fins arribar al final on trobaràs el botó d’Enviar o, si t’és més còmode, també pots fer clic en aquest enllaç i s’obrirà una nova finestra amb el mateix formulari.

I si fas córrer la veu, t’ho agrairem!

Si vols que siguem molts, si us plau, comparteix aquesta pàgina a les xarxes!

Activitats de l’Alumni

• 19 de setembre de 2019 a les 19h: Acte inaugural del 50è aniversari amb presentació del llibre i el vídeo conmemoratius, màsterclass a càrrec del Dr. Miquel Àngel Prats i brindis a partir de les 20:30h.
  • 8 de juny de 2020 a les 19h: Cicle de xerrades 50è aniversari. “QUÈ HI DIU LA NEUROCIÈNCIA?” a càrrec d’Anna Carballo