Alumni Escola Meritxell Mataro - 50 aniversari

L’Escola Meritxell va nèixer l’any 1969. Així doncs aquest 2019 celebrem els nostres primers 50 anys i volem celebrar-ho amb un seguit d’activitats i iniciatives.

Però volem que els protagonistes siguin els alumnes que durant 50 anys han donat sentit a l’escola i per això hem endegat l’Alumni de l’Escola Mertixell que té com a objectiu principal mantenir viu el contacte entre l’escola i els antics alumnes i d’aquests entre si.

Des del mes de setembre i durant tot el curs 2019-20 tenim previstes moltes actitivats adreçades tant a la celebració com a fomentar el contacte i retrobament dels antics alumnes (podeu veure les activitats organitzades al final d’aquesta mateixa pàgina). Per aconseguir-ho necessitem recollir les dades de contacte del màxim nombre d’ex alumnes possibles i per això et demanem que omplis aquest formulari i així et podrem  avisar cada cop que organitzem una activitat de l’escola o de la teva promoció.

Pots omplir-lo al formulari adjunt fins arribar al final on trobaràs el botó d’Enviar o, si t’és més còmode, també pots fer clic aquí i s’obrirà una nova finestra amb el mateix formulari.

I si fas córrer la veu, t’ho agrairem!

Si vols que siguem molts, si us plau, comparteix aquesta pàgina a les xarxes!

Activitats de l’Alumni

• 19 de setembre de 2019 a les 19h: Acte inaugural del 50è aniversari amb presentació del llibre i el vídeo conmemoratius, màsterclass a càrrec del Dr. Miquel Àngel Prats i brindis a partir de les 20:30h.
  • 8 de juny de 2020 a les 19h: Cicle de xerrades 50è aniversari. “QUÈ HI DIU LA NEUROCIÈNCIA?” a càrrec d’Anna Carballo
  • Estem preparant un sopar d’antics alumnes i professors de l’escola. Visitarem les antigues i les noves instal·lacions, ens farem fotos amb els ex companys de classe i soparem junts. Us avisarem per email dels detalls per inscriure’s.