Jornada d’Aules Obertes Virtual 2021

Coneix l’Escola Meritxell amb una videoconferència personalitzada amb el nostre Director Pedagògic seguida d’una visita virtual a l’escola.

Podeu demanar una cita al 93 755 65 50 o podeu enviar un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org.

L’Escola Meritxell de Mataró segueix creixent, adaptant-se i aprenent en un context màximament volàtil, incert, complex i ambigu. I ho fem entenent aquesta complexitat com una gran oportunitat per als nostres alumnes i també per als professionals que els acompanyem.

Ens diu una artista nordamericana: “Si no t’agrada alguna cosa, canvia-la. Si no la pots canviar, canvia la forma en què penses sobre això.” Precisament aquesta és la nostra manera d’educar els nostres alumnes per preparar-los per al seu futur: treballant l’actitud davant els problemes.

De tots és coneguda la situació de pandèmia que estem vivint ara mateix i comencem a veure’n l’impacte: l’educatiu, el social, l’econòmic i el sanitari. A l’Escola Meritxell, reflexionem sobre aquestes qüestions i les vivim en forma d’aprenentatge per a probables escenaris que es pugui portar el futur. Des d’aquest enfocament, donem màxima importància i presència a les relacions del nostre alumnat amb el món -a través de programes d’internacionalització- i a les noves metodologies pedagògiques. Tot plegat, en un entorn segur i envoltats de natura per tal que els nois i les noies creixin confortablement preparant llurs grans reptes de futur.

Ara que de ben segur esteu pensant a quina escola voleu portar l’any vinent els vostres fills, us volem convidar a viure l’experiència de l’Escola Meritxell. Una escola oberta al món, al cor del Maresme.

A la videoconferència us explicarem el nostre Projecte Educatiu, com ensenyem, la importància que donem a l’esperit crític, a l’emprenedoria i a l’aprenentatge de l’anglès i molts més detalls importantíssims per decidir a qui confiar l’educació dels vostres fills.

Jornada d'Aules Obertes 2021 Infantil Escola Meritxell de Mataró

Per concretar la videoconfèrencia podeu trucar al 93 755 65 50 o podeu enviar un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org.