TALLER DE LLENGUATGE MUSICAL I CORPORAL (I5 d’EI i 1C: 1r i 2n d’EP)

Dimarts de 17.15 a 18.15h.

Preu: 210€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

L’objectiu central de l’activitat és educar la sensibilitat musical mitjançant les vivències del propi cos, del moviment i dels sentits, principalment el de l’oïda.

Monitora: Mónica Ferrer.

POLIESPORTIU (1C: 1r i 2n d’EP)

Dilluns i dimecres de 17 a 18:30h

Preu: 320€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Activitat enfocada en els tres grans esports col·lectius de pista (mini-handbol, mini-basquet i futbol sala) i en tastets d’esports individuals.

La missió de l’activitat és que cada infant pugui participar i gaudir mitjançant la pràctica de diferents esports, on independentment de les qualitats de cadascú, tots puguin trobar el seu lloc a l’activitat. L’acceptació de les diferències de nivell d’habilitat dels companys i l’esforç per millorar les pròpies capacitats permetran a l’alumnat un creixement positiu i equilibrat.

De manera puntual es duran a terme partits amistosos amb altres escoles que treballen la mateixa activitat.

Monitors: Enlleura’t.

CURSET DE NATACIÓ (1C: 1r i 2n d’EP)

Dimarts de 17 a 18:30h.

Preu: 588€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

*Transport i acompanyament inclosos.

Curset iniciació i perfeccionament per als nostres alumnes de cicle inicial, amb la possibilitat de practicar natació de competició als Jocs Escolars de Mataró.

Monitors: CNM.

HOQUEI SALA (2C i 3C: 3r a 6è d’EP)

Dimarts i Dijous de 17 a 18:30h.

Preu: 190€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

L’Hoquei es un esport familiar, inclusiu i olímpic, on es transmeten valors i aprenentatges molt interessants per a l’alumnat.

El fet de que aquesta disciplina esportiva es treballi amb implement permet a l’alumnat desenvolupar habilitats específiques molt importants pel seu desenvolupament motriu.

Durant el curs es duran a terme de forma puntual competicions internes, en format reduït de partit, per tal de conèixer i familiaritzar-se amb la normativa d’aquest esport.

Monitors: Iluro HC.

PIANO A QUATRE MANS (2C i 3C: de 3r a 6è d’EP)

Dilluns o dimecres.

De 13:15 a 14h o de 14 a 14:45h, classes de 45′.

Preu: 340€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Aprendre a tocar el piano afavoreix el sentit de l’organització, la disciplina i el treball en equip des d’un punt de vista lúdic. Un nen que aprengui a tocar el piano desde petit haurà adquirit diferents facultats necessàries per a l’aprenentatge de qualsevol altra ciència o activitat; aquesta és una de les raons fonamentals per les quals els nens que estudien música tenen més facilitat per a l’aprenentatge en l’àmbit escolar.

Monitors: KbMusics.

ESCOLA DE FOOTBALL FLAG (3C: 5è i 6è d’EP)

Dilluns i dimecres.

De 17:15 a 18:15h.

Preu: 310€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

L’esport del Football Flag és una variant del futbol americà, però, sense contacte. En ell es canvien els placatges per estirar els flags (banderes). El treball de les tècniques, aptituds i valors permeten a l’alumnat gaudir jugant i compartint mitjançant un aprenentatge diari i continu. De manera puntual es duran a terme  partits amb altres escoles que també treballen aquesta activitat.

Monitors: Segalls Foot-ball Flag.

TALLER DE BATUCADA (EP: de 1r a 6è d’EP)

Dijous de 17:15 a 18:15h.

Preu: 310€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Activitat molt dinàmica i divertida!

Aquesta activitat fomenta la creativitat, la coordinació, el treball en equip i permet a l’alumnat conèixer una varietat d’instruments per aprendre ritmes i treballar per crear música en grup.

Monitors: La Galeta Percussió.

LILAIOGA

GRUP I (1C: 1r i 2n d’EP): Dimarts de 13 a 14h.

GRUP II (2C: 3r i 4t d’EP): Dimecres de 13 a 14h.

GRUP III (3C: 5é i 6é d’EP): Dijous de 13 a 14h.

Preu: 338€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Lilaioga és un projecte educatiu creat per ajudar als infants a desenvolupar-se en l’àmbit motriu, cognitiu i socio-afectiu amb l’objectiu d’augmentar la seva salut i el seu benestar.

Aprenent del ioga des de la mirada dels infants, gaudint dels seus beneficis d’una forma experimental, jugada, creativa i divertida.

Monitora: Nuria Josep.

TAEKWONDO

Grup I (1C: 1r i 2n d’EP): Dilluns i divendres de 13 a 14h.

Grup II (2C: 3r i 4t d’EP): Dimarts i dijous de 14 a 15h.

Grup III (3C: 5è i 6è d’EP): Dimecres i divendres de 14 a 15h.

Preu: 320€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

*El reconeixement dels diferents graus s’obté previ pagament de la llicència federativa i dels graus corresponents.

Activitat on l’esforç, la progressió i la superació són una constant, i la flexibilitat, l’equilibri i la coordinació, una prioritat. Treballa valors com ara la confiança, el respecte, l’educació i la cohesió envers als companys i al professor. L’aprenentatge i l’evolució es veuen compensats amb els corresponents canvis de cinturó.

Aquesta activitat dona la possibilitat de participar en exhibicions i competicions.

Monitor: Josep Castro, Cinturó Negre 3r Dan

DANSA

Grup I (1C: 1r i 2n d’EP): Dimarts i dijous de 14 a 15h.

Grup II (2C: 3r i 4t d’EP): Dilluns i dimecres de 14 a 15h.

Grup III (3C: 5è i 6è d’EP): Dimarts i dijous de 13 a 14h

Preu: 320€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

La Dansa és una disciplina que engloba diferents modalitats. El Ballet, el Jazz i la Dansa Contemporània, fomenten el treball de coordinació, la creativitat individual i permeten la realització de coreografies en grup. En aquesta activitat també es realitza un petit apropament a l’Acrobàcia.

Monitora: Marta Aguilera.

ESCACS

Grup I (1C: 1r i 2n d’EP + 3r d’EP): Dimarts i dijous de 14 a 15h.

Grup II (4t d’EP + 3C: 5è i 6è d’EP): Dimarts i dijous de 13 a 14h.

Preu: 292€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

L’objectiu d’aquesta activitat és que els alumnes aprenguin i gaudeixin dels escacs, a la vegada que es beneficien dels valors que els porten implícits com ara la concentració, la memòria, l’empatia, el respecte, la paciència, l’aprendre a guanyar i a perdre.

Monitors: C.E. Mataró.

CLUB DE ROBÒTICA i PROGRAMACIÓ

Grup I (1C: 1r i 2n d’EP): Dimecres de 13 a 14h.

Grup II (2C i 3C: de 3r a 6è d’EP): Dimecres de 17 a 18.30h.

Preu Grup I: 510€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Preu Grup II: 530€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Activitat impartida en anglès on es treballen les intel·ligències múltiples i el raonament espacial. El programa desenvolupa el pensament computacional i les competències STEAM. Fomenta el treball per projectes en parelles i en equip.

Monitors: IGNITE Serious Play.

DISSENY DE MODA, PATRONATGE I COSTURA GRUP I (EP: de 1r a 6è d’EP)

Dimarts de 17 a 18.30h.

Preu: 346€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

Si t’agrada el disseny i la moda, t’oferim la possibilitat d’aprendre tècniques de disseny, patronatge i costura de la mà de professionals. Treballarem la moda des d’una perspectiva inclusiva i sostenible. L’alumnat s’endinsarà al món de la moda a través reptes grupals i reals: Farem vestuari teatre, músics i esportistes, dissenyarem complements, crearem peces de roba… I molt més!

Monitors: Marta López i Rut Bertran.

PATINATGE Grup I (EP: de 1r a 6è d’EP)

Dimarts i dijous de 17 a 18:30h

Preu: 392€ (del 16 de setembre al 6 de juny).

*Inclou acompanyament en cas de competició.

Treball avançat de la tècnica del patinatge artístic, amb figures, equilibris i coreografies que permeten iniciar-se en la competició escolar.

Monitors: Club Patinatge Artístic Premià

Període d’inscripcions: del 20 de juny a les 20:00 hores fins el 5 de juliol a les 20:00 hores.  Accés al formulari

Places limitades!