PATINATGE SOBRE RODES Grup II 1r a 6è

Dimarts i dijous de 17 a 18:30h

Preu: 378€ (9 mesos).

Treball avançat de la tècnica del patinatge artístic, amb figures, equilibris i coreografies que permeten iniciar-se en la competició escolar.

Monitors: Club Patinatge Artístic Premià

DANSA

GRUP II 1r i 2n: Dimarts i dijous de 14 a 15h.

GRUP III 3r i 4t: Dilluns i dimecres de 14 a 15h.

GRUP IV 5è i 6è: Dimarts i dijous de 13 a 14h

Preu: 395€ (9 mesos).

La Dansa és una disciplina que engloba diferents modalitats. El Ballet, el Jazz i la Dansa Contemporània, fomenten el treball de coordinació, la creativitat individual i permeten la realització de coreografies en grup. En aquesta activitat també es realitza un petit apropament a l’Acrobàcia.

Monitors: +Qball.

ESCACS EXTRAESCOLARS

Grup I 1r a 3r: Dimarts i dijous de 14 a 15h.

Grup II 4t a 6è: Dimarts i dijous de 13 a 14h.

Preu: 283€ (9 mesos).

L’objectiu d’aquesta activitat és que els alumnes aprenguin i gaudeixin dels escacs, a la vegada que es beneficien dels valors que els porten implícits com ara la concentració, la memòria, l’empatia, el respecte, la paciència, l’aprendre a guanyar i a perdre.

Monitors: C.E. Mataró.

CLUB DE ROBÒTICA i PROGRAMACIÓ

Grup II 1r i 2n: Dimecres de 13 a 14h.

Grup III de 3r a 6è: Dimecres de 17 a 18.30h.

Preu Grup II: 502€ (9 mesos).

Preu Grup III: 522€ (9 mesos).

Activitat impartida en anglès on es treballen les intel·ligències múltiples i el raonament espacial. El programa desenvolupa el pensament computacional i les competències STEAM. Fomenta el treball per projectes en parelles i en equip.

Monitors: IGNITE Serious Play.

CURSET DE NATACIÓ Grup II 1r i 2n (de setembre a juny)

Dimarts de 17 a 18:30h.

Preu: 583€ (9 mesos).

Transport i acompanyament inclosos.

Curset iniciació i perfeccionament per als nostres alumnes de cicle inicial, amb la possibilitat de practicar natació de competició als Jocs Escolars de Mataró.

Monitors: CNM.

TAEKWONDO

Grup II 1r i 2n: Dilluns i divendres de 13 a 14h.

Grup III 3r i 4t: Dimarts i dijous de 14 a 15h.

Grup IV 5è i 6è: Dimecres i divendres de 14 a 15h.

Preu: 310€ (9 mesos).

*El reconeixement dels diferents graus s’obté previ pagament de la llicència federativa i dels graus corresponents.

Activitat on l’esforç, la progressió i la superació són una constant, i la flexibilitat, l’equilibri i la coordinació, una prioritat. Treballa valors com ara la confiança, el respecte, l’educació i la cohesió envers als companys i al professor. L’aprenentatge i l’evolució es veuen compensats amb els corresponents canvis de cinturó.

Aquesta activitat dona la possibilitat de participar en exhibicions i competicions.

Monitor: Josep Castro, Cinturó Negre 3r Dan

PIANO A 4 MANS Grup I 3r a 6è

Dilluns, dimarts o dimecres.

De 13:15 a 14h (1 classe setmanal).

Preu: 330€ (9 mesos).

Aprendre a tocar el piano afavoreix el sentit de l’organització, la disciplina i el treball en equip des d’un punt de vista lúdic. Un nen que aprengui a tocar el piano desde petit haurà adquirit diferents facultats necessàries per a l’aprenentatge de qualsevol altra ciència o activitat; aquesta és una de les raons fonamentals per les quals els nens que estudien música tenen més facilitat per a l’aprenentatge en l’àmbit escolar.

Monitors: KbMusics.

INICIACIÓ A L’UKULELE Grup I de 3r a 6è

Dilluns de 13 a 14h.

Preu: 335€ (9 mesos).

L’Ukulele és un dels instruments més divertits per a iniciar-se en el llenguatge musical. La seva forma i estructura s’adapta perfectament a totes les edats. Amb ell, l’alumnat aprendrà acords, melodia i notació, per poder, finalment, interpretar cançons. Es requereix instrument propi, bossa i afinador.

Monitors: KbMusics.

LILAIOGA

GRUP I 1r i 2n: Dimarts de 13 a 14h.

GRUP II 3r i 4t: Dimecres de 13 a 14h.

GRUP III 5é i 6é: Dijous de 13 a 14h.

Preu: 330€ (9 mesos).

Lilaioga és un projecte educatiu creat per ajudar als infants a desenvolupar-se en l’àmbit motriu, cognitiu i socio-afectiu amb l’objectiu d’augmentar la seva salut i el seu benestar.

Aprenent del ioga des de la mirada dels infants, gaudint dels seus beneficis d’una forma experimental, jugada, creativa i divertida.

Monitora: Nuria Josep.

DISSENY DE MODA, PATRONATGE I COSTURA GRUP I de 1r a 6è

Dimarts de 17 a 18.30h.

Preu: 335€ (9 mesos).

Si t’agrada el disseny i la moda, t’oferim la possibilitat d’aprendre tècniques de disseny, patronatge i costura de la mà de professionals. Treballarem la moda des d’una perspectiva inclusiva i sostenible. L’alumnat s’endinsarà al món de la moda a través reptes grupals i reals: Farem vestuari teatre, músics i esportistes, dissenyarem complements, crearem peces de roba… I molt més!

Monitors: Marta López i Rut Bertran.

Període d’inscripcions: del 22 de juny a les 20:00 hores fins el 6 de juliol a les 20:00 hores.  Accés al formulari

Places limitades!