TALLER D’ART Grup I P4, P5 i 1r

Dilluns de 17:15 a 18:15h.

Preu: 208€ (9 mesos).

El taller d’art infantil està orientat als alumnes d’educació infantil perquè puguin aprendre a utilitzar diferents materials i tècniques, potenciant el coneixement i la profunditat del llenguatge plàstic.

Monitora: AnnaVives.

DANSA INICIACIÓ Grup I P4 i P5

Divendres de 13:30 a 14:30h.

Preu: 275€ (9 mesos).

Iniciació a la Dansa, disciplina que engloba diferents modalitats. El Ballet, el Jazz i la Dansa Contemporània, fomenten el treball de coordinació i la creativitat individual en aquestes edats, iniciant-se també en la realització de coreografies en grup.

Monitors: +Qball.

PATINATGE SOBRE RODES Grup I P4 i P5

Dimarts i dijous de 17 a 18:30h.

Preu: 378€ (9 mesos).

El patinatge artístic sobre rodes és una disciplina que treballa la tècnica, l’equilibri, la flexibilitat i la creativitat mitjançant la invenció de balls amb moviments coreogràfics d’iniciació.

Monitors: Club Patinatge Artístic Premià

TAEKWONDO INICIACIÓ Grup I P4 i P5

Dilluns de 14 a 15h.

Preu: 200€ (9 mesos).

Activitat d’iniciació on el treball motriu, la pràctica de tècniques bàsiques i valors com ara el respecte i l’autocontrol, permeten fer els primers passos pel camí d’aquest art marcial.

Monitor: Josep Castro, Cinturó Negre 3r Dan.

TALLER DE LLENGUATGE MUSICAL I CORPORAL

Grup I P3 i P4: Dimarts de 17.15 a 18.15h.

Grup II P5 i 1r: Dijous de 17.15 a 18.15h.

Preu: 205€ (9 mesos).

L’objectiu central de l’activitat és educar la sensibilitat musical mitjançant les vivències del propi cos, del moviment i dels sentits, principalment el de l’oïda.

Monitora: Mónica Ferrer.

CLUB DE ROBÒTICA i PROGRAMACIÓ Grup I P4 i P5

Dimecres de 14 a 15h.

Preu: 502€ (9 mesos).

Activitat impartida en anglès on es treballen les intel·ligències múltiples i el raonament espacial. El programa desenvolupa el pensament computacional i les competències STEAM. Fomenta el treball per projectes en parelles i en equip.

Monitors: Ignite Serious Play.

CURSET DE NATACIÓ Grup I P3, P4 i P5 (de setembre a juny)

Dimarts de 17 a 18:30h.

Preu: 583€ (9 mesos).

Transport i acompanyament inclosos.

Curset d’iniciació i perfeccionament per als nostres alumnes d’educació infantil.

Monitors: CNM.

INICIACIÓ MULTIESPORTIVA Grup I P3, P4 i P5

Dilluns i dimecres de 17:15 a 18:15h.

Preu: 355€ (9 mesos).

Activitat pensada pels menuts esportistes de l’escola, on s’introdueixen en els fonaments dels diferents esports i jocs col·lectius (atacar, defensar, col·laborar amb un objectiu, etc.) i en el coneixement dels principals esports col·lectius, adaptant-los a la seva edat per continuar aprenent i fugint de la competició.

Monitors: Enlleura’t.

Període d’inscripcions: del 22 de juny a les 20:00 hores fins el 6 de juliol a les 20:00 hores.  Accés al formulari

Places limitades!