Back

TALLER DE LLENGUATGE MUSICAL I CORPORAL

lengmusical

Grup I (I3 i i4 d’EI): Dimarts de 17.15 a 18.15h.

Grup II (i5 + 1C d’EP): Dijous de 17.15 a 18.15h.

Preu: 226€ (del 14 de setembre al 4 de juny).

El Taller de llenguatge musical i corporal és una proposta activa i vivencial que convida els infants a descobrir la música des del lloc més natural: el propi cos. A través del moviment, del joc rítmic i de l’exploració sensorial, els nens i nenes aprenen a escoltar, expressar-se i connectar amb la música d’una manera autèntica i plena.

En aquest espai, la sensibilitat musical es desenvolupa a partir de les vivències corporals: sentir el pols amb els peus, dibuixar melodies amb el moviment, reconèixer contrastos sonors amb el gest, i deixar que l’oïda esdevingui la guia principal. Cada activitat està pensada perquè els infants experimentin, descobreixin i construeixin el seu propi llenguatge musical mentre gaudeixen i es mouen amb llibertat.

És un taller que afavoreix la creativitat, la coordinació, la consciència corporal i l’escolta activa, tot creant un ambient acollidor on cada infant pot expressar-se i créixer al seu ritme.

Professora: Marina Calle, professora de música d’EP.

TAEKWONDO INFANTIL (I4 i I5 d’EI)

taekwondoo

Dilluns de 14 a 15h.

Preu: 223€ (del 14 de setembre al 4 de juny).

Activitat d’iniciació on el treball motriu, la pràctica de tècniques bàsiques i valors com ara el respecte i l’autocontrol, permeten fer els primers passos pel camí d’aquest art marcial.

Professor: Josep Castro, Cinturó Negre 3r Dan.

DANSA INFANTIL (I4 i I5 d’EI)

danca

Divendres de 13:30 a 14:30h.

Preu: 223€ (del 14 de setembre al 4 de juny).

Iniciació a la Dansa, disciplina que engloba diferents modalitats. El Ballet, el Jazz i la Dansa Contemporània, fomenten el treball de coordinació i la creativitat individual en aquestes edats, iniciant-se també en la realització de coreografies en grup.

Professora: Marta Aguilera.

MINITECNO, ROBÒTICA i PROGRAMACIÓ INFANTIL (i4 i i5 d’EI)

roboticainf

Dimecres de 14 a 15h.

Preu: 520€ (del 14 de setembre al 4 de juny).

Mini Tecno

Extraescolar Tecnològica Infantil (i4 + i5 d’Educació Infantil)

Activitat en anglès

Activitat adreçada als més petits per a iniciar-se en la descoberta tecnològica i la resolució de divertits reptes lògics. Estimulant la seva curiositat. L’aprenentatge s’estructura en tres centres d’interès amb dinàmiques canviants:

Models LEGO

Reptes de construcció que potencien la seva creativitat tècnica i els ajuden a familiaritzar-se amb diversos components mecànics.

Robots Infantils

Ideals per a aprendre a seqüenciar i a exercitar el seu control viso-espacial superant diferents missions individualment o en grup.

Pensament computacional

Crearan les seves pròpies històries digitals utilitzant blocs de programació de colors escollint els personatges, escenaris i fins i tot posant-los la seva pròpia veu!

Consolidem aquests conceptes amb emocionants jocs i dinàmiques (unplugged).

Objectius d’aprenentatge

  • Introducció a la seqüenciació i reconeixement de patrons
  • Identificar i fer servir components mecànics bàsics.
  • Creació de models a partir d’un repte de disseny

Habilitats clau

  • Motricitat fina
  • Orientació viso-espacial
  • Competència logicomatemàtica

Professors: Monitors d’Ignite Serious Play.

CURSET DE NATACIÓ INFANTIL (I3, I4 i I5 d’EI)

natacioinf

Grup I (i3, i4 i i5 d’EI) Dimarts de 17 a 18:30h.

Preu: 622€ (del 14 de setembre al 4 de juny).

*Transport i acompanyament inclosos.

Curset d’iniciació i perfeccionament de la natació.
El nostre curset de natació per a infants, combina aprenentatge i diversió perquè cada sessió sigui una experiència única.

Les activitats estan pensades segons l’edat i el nivell de cada infant, amb monitors qualificats que garanteixen un entorn segur, proper i motivador.

Desenvolupament de la confiança i l’autonomia, des de ben petits, en el medi aquàtic.

Jocs, dinàmiques i aprenentatge progressiu perquè els infants gaudeixin mentre adquireixen habilitats essencials per a la vida.

Professors: Monitors del CN Mataró.

INICIACIÓ MULTIESPORTIVA (I3, I4 i I5 d’EI)

Iniciacio multiesportiva microsite extraescolars 23 24

Grup I: Dilluns i dimecres de 17:15 a 18:15h.

Grup II: Dimarts i dijous de 17:15 a 18:15h.

Preu: 465€ (del 14 de setembre al 4 de juny).

Activitat pensada pels menuts esportistes de l’escola, on s’introdueixen en els fonaments dels diferents esports i jocs col·lectius (atacar, defensar, col·laborar amb un objectiu, etc.) i en el coneixement dels principals esports col·lectius, adaptant-los a la seva edat per continuar aprenent i fugint de la competició.

Professors: Monitors d’Enlleura’t.

Període d’inscripcions: del 15 de juny a les 17:00 hores fins el 10 de juliol a les 17:00 hores.  Accés al formulari

Places limitades!