Nou projecte solidari amb l’equipament esportiu de l’Escola Meritxell

Seguint amb el nostre esperit solidari, i tenint com a fil conductor els xandalls i altres equipaments esportius recollits aquests darrers dies al centre, l’Escola participa en un nou projecte de solidaritat. Gràcies a Guillem Teodoro i a Marc Rosales, dos estudiants universitaris mataronins que emprendran una aventura solidària, participant en el projecte Uniraid (raid solidari pel desert del Marroc, durant el qual més de 400 estudiants recorreran una ruta de 3000 km amb cotxes de més de 20 anys), part d’aquesta roba serà repartida entre els nens i nenes de Meknes i de les aldees del desert d’Erg Chebbi entre els dies 15 i 23 de febrer. Seran ells mateixos qui ho faran.

El projecte compta també amb la col·laboració d’altres entitats mataronines com ara cooperating volunteers. Si en voleu més informació, podeu consultar la pàgina Uniraid.org.

Us animem perquè ens seguiu portant els antics xandalls de l’escola, i puguem, així, continuar participant en iniciatives com aquesta.

Moltes gràcies per la vostra solidaritat!

Diploma Dual High School

Diploma Dual American High School Escola Meritxell de Mataró