Preinscripcions curs 2020-21

Per a consultar el procés de Preinscripció i matrícula de l’any en curs, si us plau, visiteu la pàgina Preinscripcions i Matrícula en aquest mateix web.

Calendari

• Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig.
  • Presentació de sol·licituds amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig.
  • Publicació de les llistes amb el barem provisional: 29 de maig.
  • Reclamacions al barem: del 2 al 5 de juny.
  • Llistes de sol.licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamación: 9 de juny.
  • Sorteig pel desempat: 9 de juny.
  • Llistes ordenades definitiva: 11 de juny
  • Publicació llistes ordenades definitives: 11 de juny
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol.
  • Matrícula: 13 al 17 de juliol.

Procediment de Preinscripció per al curs 2020-21 per a Educació Infantil, Primària i ESO.

Presentació telemàtica (PREFERENT)

Del 13 al 22 de maig podreu presentar les vostres sol·licituds per vía telemàtica. El procés, i els documents a presentar, és el següent:

• No oblideu el CODI DE CENTRE: 08020991
  • Descarregueu-vos el resguard que se us generarà i envieu-nos una còpia d’aquest resguard juntament amb la següent documentació escanejada o fotografiada per correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org indicant a l’assumpte “Preinscripcions curs 2020-21”:
    • Fotocòpia Llibre Família (pàgina pares i pàgina alumne/a).
    • Fotocòpia DNI Pare/mare i nen/a si en té.
    • Certificat d’empadronament o treball (sempre que en el vostre DNI consti un municipi diferent a Mataró).
    • Fotocòpia targeta sanitària del nen/a.
    • En cas de família nombrosa o monoparental, fotocòpia del carnet.
    • En cas de tenir discapacitat (pare, mare, nen/a o germà) de més del 33% certificada, adjuntar fotocòpia del certificat de disminució.
  • Un cop rebuda tota la documentació, us retornarem un justificant de la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.
  • Si teniu qualsevol dubte, ens podeu trucar al telèfon 645 620 804 i us ajudarem a solucionar-lo. L’horari d’atenció telefònica és de 9h a 12h.

Presentació presencial amb cita prèvia

Preferentment, la preinscripció s’ha de realitzar telemàticament per tal d’evitar al màxim situacions de risc de contagi, però per aquelles famílies que tingueu problemes per imprimir i/o escanejar la sol·licitud i/o els documents, es podrà demanar una cita prèvia per presentar la documentació presencialment a l’escola, i que funcionarà de la següent manera

• La presentació via presencial només es durà a terme del 19 al 22 de maig de 9h a 13h, i amb cita prèvia. Es pot reserva la cita per aquestes tres vies:
    • Truqueu 645 620 804. L’horari d’atenció telefònica és de 9h a 12h.
    • Envieu-nos un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org indicant a l’assumpte “Cita prèvia – Preinscripcions curs 2020-21”. Us respondrem amb les hores disponibles.
  • Portar tots els documents esmentats més a dalt i, a ser possible, la sol·licitud ja emplenada i signada.
  • La presentació de la documentació es durà a terme a l’escola: Edifici principal C/ Passet, 16 Urb. Can Quirze.
  • Tingueu en compte que quan sigueu a l’escola haureu de guardar aquestes mesures de protecció personal:
    • Si no heu omplert la sol·licitud de preinscripció haureu de portar el vostre propi bolígraf.
    • Al centre ha de venir una sola persona. Eviteu venir si sou persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o si pressentiu símptomes. En aquest últim cas, podeu autoritzar per escrit una altra persona per a què faci els tràmits.
    • Portar posada una mascareta quirúrgica i guants.
    • Respectar les senyalitzacions que trobareu i que garanteixen un moviment sense concentracions de persones.
    • Mantenir una separació de dos metres amb el personal de l’escola i amb d’altres persones que puguin estar esperant el seu torn.
    • Us preguem màxima puntualitat per poder atendre a tothom de forma segura.
    • L’accés al recinte escolar estarà escrupolosament delimitat a la zona administrativa per poder fer el tràmit de preinscripció. No s’autoritzarà, en cap cas, l’accés a qualsevol altra zona de l’escola (aules, banys, pati, etc.).

Procediment de Matrícula per al curs 2020-21 per a Educació Infantil, Primària i ESO.

Matrícula de P3 fins 4t ESO alumnes admesos des del dia 13 de juliol fins el 17 de juliol dins l’horari de, 9.00 a 12.30h i de 14.00 a 16.30h a la secretaria del edifici de batxillerat (Carrer Moianès, 17, 08304 Mataró), no cal cita prèvia però sí les següents normes de seguretat:

• Portar mascareta
  • Mantenir les distàncies de seguretat
  • Rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic que tenim a disposició vostra a la mateixa secretaria.

Resta de documentació necessària:

• Certificat mèdic
  • Fotocòpia pàgina vacunes
  • 2 fotos mida DNI
  • Notes finals 6è de primària
  • Número de compta corrent
  • Import de l’entrada a l’escola segons etapa

Sí en el moment de la preinscripció no vàreu fer arribar documentació, necessitarem:

• Fotocòpia DNI pare, mare i nen o nena si en té
  • Fotocòpia Cat-Salut
  • Fotocòpia llibre família (pàgina pares i nen o nena)

Procediment de Matrícula Batxillerat curs 2020-21

Per a Batxillerat el període de matrícula és permanentment obert.

• Descarregueu-vos i ompliu aquest document.
  • Envieu-lo, escanejat en pdf o fotografiat, per correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org indicant a l’assumpte “Matrícula Batxillerat curs 2020-21”.
  • Un cop rebut, us enviarem un justificant de la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.
  • La confirmació de plaça us serà comunicada a la major brevetat possible.
  • Qualsevol dubte que tingueu podeu trucar al telèfon de l’escola 937556550 o al mòbil 645620804. També podeu enviar-nos un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org. L’horari d’atenció telefònica és de 9h a 12h.
  • L’escola romandrà oberta per a formalitzar les matrícules fins el dia 17 de juliol en aquest horari: 9.00 a 12.30h i de 14.00 a 16.30h a la secretaria del edifici de batxillerat (Carrer Moianès, 17, 08304 Mataró).