L’Escola Meritxell en temps de confinament

A l’Escola Meritxell fa temps que utilitzem eines digitals com a part de la metodologia i de l’esperit d’innovació propi de l’escola. Però el confinament ens ha “obligat” a aguditzar i potenciar encara més el nostre ADN innovador.

A ningú se li escapa que es tracta d’un escenari nou, i fins ara desconegut, ple d’incerteses i d’una gran complexitat.

Tanmateix és, alhora, una innegable oportunitat per reinventar-nos i perquè fem de les nostres fortaleses el punt de partida d’un trajecte al final del qual haurem esdevingut encara més competents.

Amb afany, esforç i una gran dosi d’il.lusió, tots els professionals de l’escola ens hem anat adaptant a uns canvis que, molt probablement, seran ja una constant en les nostres vides.  Per suposat, també ho han hagut de fer alumnes i famílies, a qui també agraïm la seva complicitat, sense la qual resultaria impossible avançar en aquest camí.

Des d’un primer moment, hem encarat aquesta situació com un repte que sabem que també ens comportarà coses positives. Potenciarà les nostres capacitats organitzatives, les de tots; incorporarà noves metodologies d’ensenyament i aprenentatge; diversificarà les formes d’acompanyament als nostres alumes; i enfortirà, encara més, els nostres lligams amb ells.

Així doncs, volem compartir aquest document que recull les moltes i variades actuacions que estem duent a terme des de l’escola per donar resposta als reptes derivats de la situació de confinament.

Diploma Dual High School

Diploma Dual American High School Escola Meritxell de Mataró