L’Escola Meritxell amb La Marató de TV3

L’Escola Meritxell ha col·laborat, una edició més, amb la Marató de TV3, dedicada en aquesta ocasió a les malalties minoritàries.

En aquest sentit, i en suport a la recerca clínica sobre aquestes malalties, l’escola ha organitzat diverses activitats i xerrades informatives en què ha participat tota la comunitat educativa. La seva implicació ha permès que les accions programades hagin estat tot un èxit.

Els diners recaptats (2.169,76€) quedaran ingressats al compte de la Fundació La Marató de TV3.

Alumni Escola Meritxell

Diploma Dual High School