Jornades d’Aules Obertes 2020

El proper dissabte 7 de març entre les 9h i les 13h celebrem la Jornada d’Aules Obertes a l’Escola Meritxell per a tots els cursos des de P3 a 2º de Batxillerat.

La qualitat d’una escola es mesura, en bona part, per l’índex de benestar de totes les persones que en formen part. Alumnes, famílies, personal docent, personal d’administració i serveis, i monitoratge formem part d’una comunitat que conviu en el dia a dia amb un propòsit fonamental: l’educació d’infants i joves en un entorn de benestar.

A l’Escola Meritxell ja fa, precisament enguany, 50 anys que anem polint i millorant aquesta finalitat, dia a dia. És cert que parlem tot sovint de conceptes com innovació metodològica, espais intel·ligents, resultats educatius, índex de satisfacció, etc. Però allò que realment empara tots aquests conceptes i que justifica la nostra existència com a escola és el benestar.

Perquè “benestar” vol dir “estar bé” i estem bé si ens sentim satisfets, motivats i feliços, tres adjectius que representen la clau de l’èxit educatiu. Així és com entenem el nostre model educatiu, així és com treballem a l’escola i així és com les famílies que confien en nosaltres hi col·laboren. I és, precisament, aprofundint en aquesta idea del benestar com se’ns omple l’escola de vida. Una vida desperta, curiosa, alegre, crítica, transformadora en què les persones són el centre de tot allò que hi passa, en què aprenem i emprenem nous camins, noves maneres d’entendre la complexitat del món.

Ara que, potser, esteu pensant a quina escola voleu portar l’any vinent els votres fills, us volem convidar a viure una Jornada d’Aules Obertes a l’Escola Meritxell. Una escola plena de vida, al cor del Maresme.

Jornades d'Aules Obertes 2020 Primària - Escola Meritxell de Mataró

El calendari de les Jornades d’Aules Obertes del 2020 és el següent:

Educació Infantil

Educació Primària

Educació Secundària Obligatòria

Batxillerat

Dissabte, 7 de març, entre les 9h i les 13h

No us perdeu aquesta experiència. Ens encantarà conèixer-vos.

Recordeu que en cas de no poder assistir a les Jornades d’Aules Obertes, podeu demanar entrevista amb el Director Pedagògic de l’Escola, qui us atendrà personalment, trucant al 93 755 65 50 o envieu un email a secretaria@escolameritxell.org

Diploma Dual High School

Diploma Dual American High School Escola Meritxell de Mataró