Jocs, receptes i pantalles per aquest estiu

Durant les setmanes de confinament a l’Escola Meritxell vam estar compartint amb les families de l’escola una sèrie de infografies que cobrien un ampli ventall d’interessos per a alumnes i famílies. Des de com organitzar-se el dia per estudiar via online fins a jocs educatius que pots fer amb poques coses que tens per casa.

Aquesta setmana i la vinent us compartirem aquí al nostre web, en obert, algunes de les infografies que creiem que poden ser de molta utilitat durant aquest estiu, tant per a alumnes que necessiten repassar com per a qualsevol nen o nena perquè són formes d’aprendre divertint-se.

En aquesta primera us compartim alguns jocs per als que només necessitareu un paper i un llapis i una recepta de cuina molt senzilla. Són activitats perfectes per aquelles tardes plujoses d’estiu.

Durant l’estiu els nens tenen més temps lliure i és més fàcil que passin més hores davant de la pantalla d’un ordinador o d’una tablet. Així doncs en aquesta segona infografia us compartim 12 consells sobre l’ús de la tecnologia a casa i algunes aplicacions de control parental.

Feu clic sobre la imatge i així us la podreu descarregar.

Esperem que us siguin útils!

Diploma Dual High School

Diploma Dual American High School Escola Meritxell de Mataró