Gael Lechado, primer alumne graduat en el Diploma Dual Internacional

Celebrem i donem l’enhorabona al primer alumne de l’Escola Meritxell a obtenir el DIPLOMA DUAL INTERNACIONAL (https://www.fundaciomeritxell.cat/nou-diploma-dual-international-high-school/), i a més, per haver-ho aconseguit amb la màxima qualificació acadèmica d’A.

Es tracta de Gael Lechado, alumne de 1r de Batxillerat de la nostra escola, que va optar per cursar el programa de forma compactada en 3 anys, cosa que l’ha conduït a ser el primer alumne a finalitzar el programa des que es va instaurar a la nostra escola ara fa tres anys.

Es tracta d’un premi a la constància, l’esforç i el treball ben fet que volem reconèixer amb molta alegria.

Moltes felicitats, Gael, i també un gran agraïment a la seva família i a la Directora del Programa, l’Emy Patton, per contribuir a aquest gran èxit.

Alumni Escola Meritxell

Diploma Dual High School