Coneix l’Escola Meritxell abans que ningú

Triar escola per als nostres fills és una de les decisions més importants en la vida dels pares i per això requereix de temps.Conscients d’això a l’Escola Meritxell hem decidit endegar ja les entrevistes amb aquelles famílies que vulguin començar ara a conèixer escoles pel curs 2021-22 i des d’avui totes les famílies interessades podran sol·licitar una videoconferència personalitzada amb el nostre Director Pedagògic.

Per concretar la videoconfèrencia podeu trucar al 93 755 65 50 o podeu enviar un correu electrònic a secretaria@escolameritxell.org.

A la videoconferència us explicarem el nostre Projecte Educatiu, com ensenyem, la importància que donem a l’esperit crític, a l’emprenedoria i a l’aprenentatge de l’anglès i molts més detalls importantíssims per decidir a qui confiar l’educació dels vostres fills.

I, després, podreu conèixer les nostres instal·lacions en contínua actualització i el nostre entorn privilegiat en una visita personal o, si ho preferiu, podeu venir a la nostra Jornada d’Aules Obertes programada pel dissabte 6 de març.

Mentrestant podeu veure EL TOUR VIRTUAL i conèixer, ni que sigui una mica, les instal·lacions, el bosc, les aules i l’entorn que fan de l’Escola Meritxell una escola diferent.