3ª fase de remodelació de les instal·lacions: noves aules a Primària

Un any més comencem el curs amb canvis i millores a les nostres instal·lacions. Aquestes actualitzacions responen al nostre ambiciós Projecte Educatiu de Centre, tot cercant la imatge d’ordre, calidesa, funcionalitat, versatibilitat i modernitat que volem transmetre i per adequar-les a la innovació pedagògica i educativa que ens caracteritza.

L’any passat es van millorar les aules d’ESO de l’edifici principal amb totes les instal·lacions noves, paviment, sostres, lluminària, tancaments, lavabos, noves aules de desdoblament, sales de professors i aules amb plafons mòbils. També es van crear nous espais a Infantil: nou mobiliari i un espai obert, la Plaça, on els alumnes d’Infantil poden treballar els diferents i divertits ambients pedagògics que conformen el Projecte Educatiu d’aquesta etapa. I fa dos anys vàrem estrenar el menjador i es van fer millores al pati d’Infantil.

Aquest any hem culminat la Fase 3 del Projecte de Remodelació de l’Edifici Principal de l’Escola.

Hem remodelat la Planta Principal i la Primera Planta, on tenim ubicada la Secretaria i els Serveis Administratius i de Direcció, les aules de 1r a 6è de Primària, l’Aula TIC, les Aules de Desdoblament, els lavabos i hem pogut generar nous espais com l’Àgora, l’Aula de Plàstica, l’Aula de Música, la Sala de Mestres de Primària i espais de emmagatzematge i neteja.

Aules de Primària Escola Meritxell Mataró
Penjadors d’abrics

També hem col·locat mobiliari nou fins a 4t de Primària, hem canviat el paviment, les obertures, la calefacció, la lluminària i hem col·locat nous espais per penjar abrics i desar les motxilles que ens han permès guanyar espais a les aules.

Amb totes aquestes millores i amb l’entorn privilegiat de què gaudim, podem confirmar que, a més d’una escola segura, l’Escola Meritxell compta amb espais amplis i flexibles que fan més agradable el dia a dia de l’escola per alumnes i professors.

Agora Primària Escola Meritxell Mataró
Agora Primària