100% d’aprovats al First i al CAE 2020

Des de l’Escola Meritxell volem felicitar als alumnes del CIC Idiomes-Escola Meritxell que aquest any s’han presentat a la prova del First o del CAE. Un any més han aprovat el 100%!!!

Moltes felicitats a tots!

Al First es vàren presentar 9 alumnes. Hi ha hagut alumnes amb unes notes verdaderament altes. Cal agraïr-los a tots  l’esforç que han fet en aquestes circumstàncies tan especials, amb classes on-line, classes de reforç al juliol, l’angoixa de mesures Covid, etc.

Per a ells és una satisfacció, i per nosaltres també, veure que realment funciona el que fem a classe. Un cop més, moltes felicitats a la Carlota, al David, a la Paula, al Nil, al Roger, a la Carlota, a la Laia, a l’Helena i a l’Ignasi. WELL DONE!!

Dels alumnes del CIC Idiomes -Escola Meritxell que estaven cursant l’Advanced, tres s’han examinat al juliol i estem molt contents de poder dir que el 100% ha aprovat l’examen. També aquí hi ha hagut alumnes amb unes notes verdaderament altes. També volem agraïr-los a tots  l’esforç que han fet en aquestes circumstàncies tan especials.

A més, hi ha 2 alumnes que s’han tret l’Advanced a 4t d’ESO i cada cop són més els alumnes que mostren un nivell d’anglès més alt en edats més joves.

Un cop més, MOLTES FELICITATS ALS TRES: Marc, Núria i Mireia.

Diploma Dual High School

Diploma Dual American High School Escola Meritxell de Mataró