Obertes les preinscripcions per al curs 2017-18

Del 23 de març al 4 d’abril podeu formalitzar les preinscripcions per a l’Escola Meritxell

A l’Escola Meritxell ja hem obert les preinscripcions per al curs 2017-18 a Infantil, Primària i ESO.

Voleu que els vostres fills creixin i es formin com a persones en una escola que té com a prioritat educar per a un aprenentatge creatiu, cooperatiu i tecnològic? Aquesta és la nostra fita i, per això, des de fa dos anys, hem endegat l’ExACCT 18, un programa que es basa en l’actualització de les metodologies didàctiques, la incorporació de la innovació i el treball en valors i actituds.

I com ho fem? Treballant tres aspectes fonamentals:

• La innovació educativa, que aconseguim mitjançant l’ús de les noves tecnologies i la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Problemes, fomentant la creativitat i l’emprenedoria, i situant l’alumne com a protagonistadel seu propi procés d’aprenentatge
  • El creixement personal de l’alumne, utilitzant canals de comunicació permanents entre les famílies i l’escola, i posant al seu abast instruments i estratègies d’autosuperació, autoconfiança i afrontament de reptes, per reforçar la seva autoestima.
  • Obertura al món, gràcies a un Projecte Lingüístic que persegueix la consolidació de l’aprenentatge del català i el castellà, a més a més de l’anglès i el francès, i a la introducció de programes d’internacionalització a les diferents etapes educatives.

Preinscripcions Infantil, Primària i ESO - Escola Meritxell MataróI tot això en un entorn envoltat de natura, amb un accés fàcil, unes instal·lacions de primer ordre, tots els recursos tecnològics necessaris i un equip docent molt compromès amb els alumnes, que va molt més enllà de la simple transmissió de coneixements, i que els encoratja a conèixer i dominar els límits de les seves decisions, potenciant, alhora, l’assoliment d’alts nivells de competències socials, autonomia personal i responsabilitat.

A l’Escola Meritxell volem que els nostres alumnes siguin allò que volen ser i, per això, el nostre lema és “A prop per arribar lluny, tan lluny com vulguis”. I els resultats ho demostren: per 7è any consecutiu, el 100% dels nostres alumnes del curs 2015-16 va superar les proves d’accés a la universitat.

Si busqueu escola per als vostres fills, per a P3, o bé per a Primària o ESO, des d’avui mateix i fins el 4 d’abril podeu formalitzar la vostra preinscripció a l’Escola Meritxell. Si no sabeu com fer-ho, truqueu al 93 755 65 50 o envieu un email a secretaria@escolameritxell.org, i us ajudarem.