L’Escola Meritxell amb La Marató de TV3

L’Escola Meritxell ha participat un any més, de forma activa, en la Marató de TV3, dedicada enguany a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Com en edicions anteriors, i en suport a aquestes malalties, l’escola ha organitzat diverses activitats, que han estat seguides de diferents xerrades informatives adreçades als alumnes del centre.

La col·laboració, sempre entusiasta, de tota la comunitat educativa ha permès, una vegada més, que les accions programades hagin estat un èxit.

Els diners recaptats (894,25€) han estat ingressats al compte de la Fundació La Marató de TV3.