L’Escola Meritxell amb La Marató de TV3

L’Escola Meritxell ha participat un any més, i de forma activa, en la Marató de TV3, dedicada en aquesta ocasió a la diabetis i l’obesitat.

Com en la passada edició, l’escola ha organitzat diverses activitats al voltant del tema d’enguany.

“El nostre logo, un cercle” ha estat la consigna per a la primera d’elles. Els alumnes d’Infantil i Primària van plasmar, amb els seus propis cossos, una gran imatge al pati del centre, en la qual quedaven representats conjuntament el logotip de l’escola i el de suport a la lluita contra aquestes malalties.

Aquesta primera acció va estar seguida de dues xerrades informatives sobre la diabetis i l’obesitat, adreçades als alumnes de Batxillerat i d’ESO, respectivament.

Quant a la campanya solidària ”Un cercle, un euro” -tercera de les activitats programades- ens animava a decorar un espai comú amb dissenys creatius del logotip de suport d’enguany. Cada cercle anava acompanyat d’una aportació mínima d’un euro.

Paral·lelament, amb la supervisió de professorat i en espais interns de l’escola, es van muntar paradetes per a la venda de polseres i punts de lectura elaborats prèviament per l’alumnat de Primària.

Els diners recaptats (1.338€) han estat ingressats al compte de la Fundació La Marató de TV3.