L’alumna Berta Carbajo guanya el primer accèssit en el Concurs de Fotografia Matemàtica

L’alumna BERTA CARBAJO, de 5è A, que va quedar finalista de la seva categoria en la 17a edició del Concurs de Fotografia Matemàtica que organitza l’Associació de Barcelona per a l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques (ABEAM), ha estat guardonada amb el primer accèssit.

El jurat va haver de decidir quines eren les millors fotografies, classificades en cinc categories diferents,  d’entre un miler de participants de tota Catalunya.

L’acte de lliurament de premis va tenir lloc el passat 31 de maig a l’Auditori de Cosmocaixa.

Enhorabona, Berta!!

Berta Carbajo.jppg