Jornada d’Aules Obertes ESO: NOVA DATA

Com hem estat anunciant des d’ahir al matí per diferents canals i per recomanació de protecció civil en el sentit d’evitar desplaçaments en cotxe per l’alt risc de nevades a tot Catalunya, la Direcció de l’Escola Meritxell ha decidit endarrerir la data de realització de les Jornades d’Aules Obertes d’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) que havíem de celebrar aquesta tarda a les 19:00.

Us volem informar que la nova data en què es realitzarà la Jornada d’Aules Obertes per a ESO serà el proper dimarts dia 6 de març a les 19h.

Aprofitem per informar-vos que la Jornada d’Aules Obertes per a Batxillerat serà el proper dimarts 13 de març a les 19h.

Si en qualsevol d’aquests dos dies no podeu venir a visitar-nos podeu demanar entrevista amb el Director Pedagògic de l’Escola, qui us atendrà personalment, trucant al 937 556 550 o enviar-nos un email a secretaria@escolameritxell.org

Ens agradaria compartir amb vosaltres el vídeo que hem realitzat aquest any amb els alumnes, professors, pares i personal de l’Escola. Esperem que us agradi!

3a EDICIÓ PREMIS ExACCT

3rs. Premis ExACCT de l'Escola Meritxell de Mataró. Innovació i creativitat