Jornada d’Aules Obertes d’Infantil i Primària

Enguany la Jornada d’Aules Obertes d’Educació Infantil i Primària estrena format.

Les Aules Obertes són, sense cap mena de dubte, una immillorable ocasió per conèixer, de més a prop, no solament el nostre centre docent i les seves instal·lacions, sinó també el nostre engrescador Projecte Educatiu.

Una de les novetats d’aquest any consisteix en l’ampliació del nombre de jornades, que passa d’una a dues, amb la finalitat que tothom que ho desitgi ens pugui venir a visitar: la primera d’elles, el dijous 11 de febrer, començarà a les 9h; la segona, el dissabte 13 de febrer, ho farà a les 10h. Ambdues tindran una durada aproximada de dues hores.

L’estructura de les jornades és una altra de les innovacions introduïdes en aquesta ocasió. La nova dinàmica permetrà a les famílies que ens acompanyin compartir un taller vivencial a través del qual s’aproparan al mètode d’aprenentatge del Projecte Educatiu de l’escola.

Una xerrada a càrrec de la Direcció i la Cap d’Estudis de cada etapa oferirà, a més, una visió àmplia i aclaridora sobre els diferents trets distintius del centre.

Les Jornades es clouran amb una visita comentada a les instal·lacions.

Quedeu, doncs, convidats a acompanyar-nos i us animem a fer extensiva aquesta invitació a tothom que tingui fills en edat d’escolarització i pugui estar interessat en la nostra escola.

En el cas, però, que no sigui possible assistir a cap de les dues sessions, es podrà concertar una cita amb la Direcció Pedagògica, trucant al telèfon del centre.

Esperem poder-vos saludar personalment ben aviat!

Aules Obertes EI i EP