Jornada d’Aules Obertes 2018

Una de les decisions més importants de la vida adulta és portar un infant al món. És una decisió important, valenta i amorosa. Però, sobretot, és una decisió d’una alta responsabilitat. Un ésser humà que creixerà, formarà la seva personalitat, a voltes s’equivocarà i constantment aprendrà. En aquest camí vital dels primers anys de creixença serà molt important que els adults que l’acompanyin esdevinguin puntals ferms que entenguin que de la seva educació en seran, en part més o menys rellevant, responsables.

A l’Escola Meritxell entenem que la nostra missió té molt a veure amb aquest acompanyament vital dels infants, i l’entenem sempre basat en el protagonisme de les famílies d’aquests infants a qui proporcionem la calidesa, la confiança i el recolzament necessaris durant tota l’etapa d’escolarització. Des dels 3 anys fins els 18, ajudem a establir un cercle de cooperació constant entre la família, l’escola i d’altres possibles agents que puguin interactuar en qualsevol moment, tot situant sempre en el centre d’aquesta relació, l’infant o el jove.

L’Escola Meritxell ha estat, és i continuarà sent un gran descobriment per moltes famílies que hi troben allò tan important que cerquen al portar un infant al món: una escola acollidora.

Ara que, potser, esteu pensant a quina escola voleu portar l’any vinent els votres fills, us volem convidar a viure una Jornada d’Aules Obertes a l’Escola Meritxell.

Escola Meritxell de Mataró. Jornada d'aules obertes Infantil i Primària febrer 2018.

El calendari de les Jornades d’Aules Obertes del 2018 és el següent:

* Educació Infantil i Primària: dijous, 15 de febrer, a les 9h i dissabte, 17 de febrer, a les 10h.
* Educació Secundària Obligatòria: dimarts, 27 de febrer, a les 19h.
* Batxillerat: dimarts, 13 de març a les 19h.

No us perdeu aquesta experiència. Ens encantarà conèixer-vos.

Recordeu que en cas de no poder assistir a les Jornades d’Aules Obertes, podeu demanar entrevista amb el Director Pedagògic de l’Escola, qui us atendrà personalment, trucant al 93 755 65 50 o envieu un email a secretaria@escolameritxell.org