Estrenem nous equipaments a l’Escola Meritxell

L’any 2010 la Fundació Meritxell culminava un ambiciós projecte que permetia dotar l’escola d’un nou edifici, modern, sostenible, funcional i un exemple d’equilibri entre edificació i entorn. Inauguràvem l’edifici de Batxillerat.

Amb aquesta mateixa filosofia, decidíem, ara fa dos anys, abordar la primera etapa d’un nou projecte tan engrescador i ambiciós com el que l’havia precedit: la remodelació dels edificis Principal i d’Educació Infantil. Conscients que calia adaptar les instal·lacions a les canviants necessitats de la nostra comunitat educativa i evolucionar cap a uns nous espais més moderns, diàfans i polivalents, aprofitant, alhora, l’entorn privilegiat de què gaudim, vam engegar motors. I amb aquesta idea empreníem una primera acció que acabaria transformant per complet l’antiga Secretaria.

Nou menjador i millores al pati d’Infantil

Menjador de l'escola Meritxell de Mataró

Ha estat aquest estiu, però, quan hem endegat a fons amb una actuació summament més minuciosa i complexa, gràcies a la qual podem gaudir avui d’unes esplèndides instal·lacions i uns excel·lents equipaments a la planta de menjador. Així mateix, hem començat a bastir la zona d’esbarjo d’Educació Infantil amb diversos elements que inicien el camí cap a la transformació d’aquest espai de lleure educatiu.

Pati de P3, P4 i P5 de l'escola Meritxell de Mataró

En el decurs dels propers anys es continuaran succeint, per fases, noves intervencions que convergiran vers un edifici íntegrament remodelat i en perfecta consonància amb el Projecte Educatiu de l’Escola Meritxell, tot cercant la imatge d’ordre, calidesa, funcionalitat i modernitat que volem transmetre.

Us encoratgem a comprovar personalment -si és que no ho heu fet ja- quin ha estat el resultat de les obres d’enguany, i la resta de millores que hem anat implementant.

3a EDICIÓ PREMIS ExACCT

3rs. Premis ExACCT de l'Escola Meritxell de Mataró. Innovació i creativitat