Entrevista a Radio SantVi

El passat 1 de juny tres alumnes de l’Escola Meritxell van ser convidats al programa de Ràdio SantVi “A mig matí” que dirigeix ??i presenta Alfons Murga. El programa, de gairebé 3 hores de durada, és un magazin produït des de Sant Vicenç de Montalt per tot el Maresme i que cobreix notícies d’actualitat, entrevistes, agenda, música, etc.

Els alumnes d’ESO Nil Pomares i Andrea Riart (1rA) i Alba Oller (1rB), acompanyats de la professora Gemma Ventura, van explicar a l’audiència on va néixer la iniciativa de fer un hort a la pròpia escola i com la van dur a terme. També van explicar els detalls i les anècdotes que van ocórrer durant el procés de creació de l’hort i que podeu llegir tal i com les han anat explicant al blog d’ESO.

A l’entrevista es va parlar de tot i es va fer un repàs per l’experiència dels alumnes exercint de pagesos, de la tecnologia, del dia a dia a l’escola, dels seus hobbies i, sobretot, de quin serà el destí final del que es reculli a l’hort i del futur mateix de l’hort.

Us convidem a escoltar l’entrevista de 17 minuts perquè podem aprendre molt de com els nostres fills aprenen per iniciativa pròpia.

Moltes felicitats als alumnes de primer d’ESO per la iniciativa!