Entrega dels segons Premis ExACCT a la innovació | Escola Meritxell

Entrega dels segons Premis ExACCT a la innovació

El passat divendres 20 d’abril es van lliurar els segons premis ExACCT que són fruit d’un programa d’innovació pedagògica que va endegar l’escola fa dos anys.

Premien projectes d’innovació que es fonamentin en els tres eixos de l’escola: Creativitat, Treball Cooperatiu i Noves Tecnologies.

Per segon any consecutiu a l’Escola Meritxell s’han convocat els Premis ExACCT que premien l’Aprenentatge Creatiu, Cooperatiu i Tecnològic (d’aquí ve el nom dels premis). Els alumnes de l’escola, des de 5è de Primària fins a Batxillerat poden presentar projectes innovadors, creatius i a on el treball en equip i l’ús de tecnologies aplicades sigui ben present.

Com molts ja sabeu, aquest premis formen part del Programa ExACCT que té per objectiu repensar la manera com els alumnes adquireixen coneixements, habilitats, destreses i actituds i afecta tant a la metodologia pedagògica com als recursos que s’utilitzen a l’aula i, fins i tot, als mateixos objectius a assolir. I una bona manera de comprovar l’èxit del programa és que els alumnes desenvolupin els seus propis projectes.

Divendres passat, vam dur a terme l’acte de lliurament dels projectes premiats a les instal·lacions de la nostra escola. Volem agrair la participació de tots els alumnes que van presentar la seva proposta i felicitar molt especialment els guanyadors de la Categoria ‘Mercè Serras’:

• 1r Premi: “Pequeños defensores (Reciclador)”. Equip: Andrea Codorniu, Iris Romero i Unax Picado.

• Accèssit: “Sistema de recollida dels nens”. Equip: David Pérez i Marc Volart.

Premis ExACCT 2018 de l'Escola Meritxell de Mataró

Imatge d’alguns dels premiats de la Categoria “Mercè Serras” amb l’Eduard Solé, Director Pedagògic de l’Escola Meritxell, i en Josep Abelló, vidu de la mestra Mercè Serras, en memòria de qui es va instituir aquesta categoria.

Les categories de 1r, 2n i 3r d’ESO, i la de 4t d’ESO i Batxillerat es van declarar desertes.

L’acte va comptar amb la presència i participació del Sr. Josep Abelló, qui va fer el lliurament dels premis als equips guanyadors, i a qui agraïm sincerament el seu compromís amb l’escola.

Volem agrair també la feina feta pels professors involucrats en l’organització dels premis, a tots els qui han col·laborat en el seu èxit, a la direcció de l’escola i a la comunitat Meritxell en general.

A la pàgina de Facebook de l’Escola Meritxell podreu veure més imatges de l’acte de lliurement dels premis.

Ens veiem als Premis ExACCT 18-19!