Créixer en entorns verds millora la concentració i l’atenció

Fa uns dies el “Notícies 3/24” es feia ressò d’un estudi publicat a “Environmental Health Perspectives” i liderat per l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), centre impulsat per la Fundació Bancària ”la Caixa”, en col·laboració amb l’Hospital del Mar i la Universitat de Califòrnia, Los Angeles (UCLA).

L’estudi afirma que els nens i les nenes que han crescut en entorns verds i en contacte amb la natura tendeixen a desenvolupar certes àrees del seu cervell que poden ajudar a millorar la memòria i l’atenció.

Aquí us deixem el vídeo d’un minut i mig amb la notícia sencera.

La pàgina web de l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal) ha publicat un article que us pot servir com a introducció a l’estudi sencer que trobareu en anglès si seguiu l’enllaç a la pàgina que ha publicat “Environmental Health Perspectives”.

A l’Escola Meritxell estem d’enhorabona perquè el nostre entorn és privilegiat per trobar-se enmig de la natura i aquest estudi reforça la nostra missió en la seva dimensió de desenvolupament personal dels nostres alumnes. Per als que no conegueu l’escola us deixem el vídeo on podreu veure l’àrea verda de la que gaudim a Meritxell.

Preinscripcions Obertes

Aprofitem per informar-vos de les properes dates tant de les dates de les preinscripcions com de les de matrícula pel curs 2018-19.

Calendari de Preinscripció

• Infantil, Primària i ESO: del 13 al 24 d’abril

Calendari de Matrícula

• Infantil, Primària i 1r d’ESO: del 21 al 27 de juny