Comença el 2n quadrimestre del CIC | Escola Meritxell

Comença el 2n quadrimestre del CIC

El proper 12 de febrer al CIC Escola d’Idiomes Mataró – Escola Meritxell comencem el segon quadrimestre per a que nens i nenes puguin millorar el seu anglès, preparar-se millor per aquest món global i, també, poder obtenir els certificats oficials de First i d’Advanced.

El primer quadrimestre ha estat tot un èxit tant pel nombre d’alumnes matriculats com per la dinàmica de les classes. Aquest any hem introduït dinàmiques noves. Hem començat a treballar amb “Projectes” a partir de 5è de primària.

En aquest Projecte, els alumnes de 5è primària inventen un RAP. Super cooooolllll!! És el Rap amb la música de PRINCE OF BELAIR, una manera molt divertida de practicar el Present Simple i el Present Continuous. No toquem els llibres però, aprenem anglès!

Primer, en grups, vam haver d’escriure frases amb els temps verbals corresponents (fent servir always, never, often, now, at the moment, etc) i amb el vocabulari que havíem estudiat a classe, fent servir frases en afirmatiu, negatiu i interrogatiu. Després la professora corregeix l’exercici i seguidament els nens inventen una coreografia.

Ballar és molt divertit però aprendre-t’ho després de memòria, ja costa més 🙂

La professora avalua tant la part del Writing, com la part de Speaking. I aquí en teniu una altra mostra.

Però també aquest primer quadrimestre hem fet jocs I amb els més grans. Aquest any hem fet el Creative Writing Contest.

Amb aquest esperit comencem el segon quadrimestre que esperem que serà també molt divertit i, alhora, profitós a nivell de coneixements. Per aquest segon quadrimestre, si voleu apuntar els vostres fills a algun dels nostres cursos podeu consultar el catàleg de tots els nivells i cursos que podeu trobar al CIC Escola d’Idiomes Mataró – Escola Meritxell i descarregar-vos el full d’inscripció que podeu enviar per mail a l’adreça de correu electrònic: secretaria@escolameritxell.org, o per fax al número 938 536 020.

Si teniu cap dubte també ens podeu trucar al número 937 556 550.

Però no oblideu que s’ha de fer abans del 12 de febrer!

Ens queden molt poquetes places disponibles!!!

No oblideu que tenim cursos per a joves durant la setmana i intensius els divendres de 15:00 a 17:45.

I amb garantia d’èxit perquè el 97% dels nostres alumnes superen les proves del First i el 100% han superat el CAE.